Makarna Festivali ile #gelkaynatalım

Merhaba yeniden, Bildiğimiz üzere bu aralar yeme-içme sektöründe bir takım festival havaları mevcut. Her biri en nadide, tarih kokulu veya en popüler mekanları kapıp festivale dönüştürüyor. Sektör açısından güzel atılımlar olsa da ben dün katıldığım Makarna Festivali’ni oldukça vasat bulduğumu söylemeliyim. Mekan olarak TCDD Sirkeci Garı seçilmiş bu festivaldeki en iyi şeydi bence nitekim Sirkeci […]

Buram Buram Kahve Kokan İstanbul Coffee Fest 2015

Kahve, hepimizin ortak noktası değil midir? Soğuklarda içimizi ısıtan, sabahları bizi ruhen uyandıran ki hatta sınav günlerinde uykularımızı kaçıran nimettir kahve ama gerçek kahve severin kahve ile ayrı bir ilişkisi vardır. İşte tüm kahve müdavimleri için İstanbul’u buram buram kahve kokutan bir festival organize edilmiş. Avrupa’ nın en büyük ikinci kahve festivali olma özelliğini taşıyan İstanbul Coffee […]

Bir Peri Kızı Hikayesi

El işi göz nuru olan her şeye bizde saygı büyüktür. Bunun yanında orijinal olma, kendine has çalışma yani hiç bir kimseye benzememek işin özü olunca ayrı bir sevgi ve duygusal bağ oluşmuyor değil. Keçekeçe.com ile ilk olarak Black Sunday Sale etkinliğinde tanıştım. Black Sunday Sale, Amerikalıların Black Friday’i varsa bizimde Black Sunday’imiz var diyip şehrin […]

Doğum Fotoğrafçılığının İlk Tecrübesi

Doğum fotoğrafçılarına ilk özentim kadın doğum uzmanlarının odalarını süsleyen o muhteşem fotoğraflarla başladı. İşin beni cezbeden yanı; işin içinde hiçbir kurgu olmadan tamamen gerçek bir hikayenin içinde büyük bir profesyonellik örneği sergileniyor olmasıydı. Bebeğin doğum anı, dünyaya ilk adım atışları, gözlerini ilk açışı, ilk ağlaması, aileyle ilk buluşması gibi bir çok anların o kadrajın içinden şahit olunması ve […]

Bi’kutu Mutluluk ile Mutlu ol

Siz hiç içinde ne olduğunu bilmediğiniz bir kutu satın aldınız mı? En son ne zaman postacıyı bekleme heyecanı yaşadınız? Peki ya hiç içinde sizin dahi ne olduğunu bilmediğiniz bir kutuyu sevdiklerinize hediye ettiniz mi? Bi kutu mutluluk her ay farklı konsepti olan, tasarımını ön planda tutan ve kadınlara küçük mutluluklar yaşatmayı hedefleyen bir kutu servisidir. Aynı zamanda […]

Nike Women’s 5K Istanbul ile #geçtimkendimi

Serüvene ilk  ‘Seni hiç bir şey durduramaz yeter ki bir yerden başla‘ diyerek başlamıştık. Bu kez ‘İster yağmur ister güneş hiçbir bahane bizi durduramaz‘ dedik, bütün kızlar toplandık ve kendimizi ‘Nike Women’s 5K İstanbul‘ koşusunda bulduk. Türkiye’nin en geniş kapsamlı ilk kadın koşusu olma niteliğini taşıyan bu etkinlik Maçka Küçükçiftlik Park‘tan başlayarak aynı noktada sona erdi. […]

Kahve Demlenir

Yemek yemek bir yana içmekten asla sıkılmayacağım tek şey kahve galiba. Cuma günü benim gibi düşünenlerle bol kahve kokulu bir workshopa katıldık. USLA(Uluslararası Servis ve Lezzet Akademisi) -Kahve Demleme Metodları. Hani gün sonu ah bir yorgunluk kahvesi içeyim dersiniz ya işte biz kahvemizi henüz içmeden o kokuyu mekana girer girmez aldık. Tepkimiz tamamen şu ‘ooo mis gibi […]

N+TC Tour İstanbul ile #Gectimkendimi

Doğrusunu söylemek gerekirse sporla aramızda mesafeler var.Bu ilk itirafımdır. 🙂 Birbirimizi seviyoruz aslında ama pek vakit ayıramıyoruz. Dünkü efsanevi Nike Training Club etkinliği ile aslında ihmal ettiğim sporun hayatımın temeli olması yolunda ilk adımını atmış oldum.’Seni hiç bir şey durduramaz, yeter ki bir yerden başla!’ Bir kaç hafta önce arkadaşımın teklifi ile vakit kaybetmeden kayıt yaptırdım. Biz #ntctouristanbul un […]